tirsdag 1. januar 2013

Oppsummering

Et årsskifte er vanligvis tid for oppsummering og kavalkader over det forgangne. Vel, da får jeg også hive meg på bølgen og ta en oppsummering:
 
En gjennomgang av bildene mine viser at det forrige året, altså 2012, begynte med vinter. Deretter fulgte vår, sommer og høst. Altså ganske likt endel år jeg har opplevd tidligere. Merkelig det der hvor like årene er. Og de blir bare likere og likere. Foruten de som er ulike da, men det skal jeg komme tilbake til.
 
 
 
 
 

 

 
Og har du klart å lide deg gjennom bildene og kommet så langt som hit så ønsker jeg deg et godt nytt år.



5 kommentarer:

  1. Jaggu ikke ulikt mitt år, heller! Godt nyttår :-)

    SvarSlett
  2. Dette stemmer vel ikke helt?

    I Namibia hadde du ikke høst i oktober.

    ;-)

    SvarSlett
  3. Vel, jeg skrev at året var gansle likt de foregående. Og jeg har lovt å komme tilbake til saken. ;)

    SvarSlett
  4. Anonym10:07:00

    Ingen lidelse innvolvert... Gleder meg til fortsettelsen :)
    Godt nytt år til deg også!

    SvarSlett
  5. Takk, og bra at du ikke led.
    Og allerede nå er fortsettelsen publisert. :)

    SvarSlett