onsdag 15. mai 2013

Isvår

Nå i tiden rundt najonaldagen er det høysesong for is. Tenkte derfor det kunne passe med noen isbilder.  Sånn for liksom å være i tiden som det så fint heter. Eller "på høyde med tiden" som en kommune nær meg har som slagord. Da spør jeg: Hvor høy er tiden, og hvor høy må man være for å være på høyde med den?
Men nok om tid, det var is det dreier seg om. Nå når vinteren er over så er det altså isen blir populær. Den finnes i mange farger og fasonger, og best av alt er at du behøver ikke å gå i butikken. Den er gratis. Riktignok er den også uten smak, men jordbæris blir ikke så vakker som min når den blir gjennomlyst av det som nesten er midnattssol.


 
 
 
 
 
 
 Og husk at du kan bli litt stiv i blikket av for mye is.
 

 
 




7 kommentarer:

  1. Fine som enkeltbilder, enda bedre som serie - med stor variasjon i stramt definert tema.

    SvarSlett
  2. Hehe som vanlig skrevet med glimt i øyet. Og med bra bilder (som gjør at jeg tenker "hvor ble det av isen her i Trøndelag når man trenger den?"). Som KSH skriver så er det en fin serie. Blikket i det siste bildet virker å holde en viss bekymring for sommer og sol?

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarene!

    SvarSlett
  4. Fin rekke. Det siste tok seg virkeig godt ut når jeg snudde macen! Det fortjener nesten et eget utlegg, opp-ned.

    SvarSlett
  5. Zjawiskowo, demoniczne.

    SvarSlett
  6. Takk! Du har faktisk rett Ingebjørg. Et annet inntrykk opp ned. :)

    SvarSlett