fredag 10. november 2017

Lysår i nord 2018


Snart er det på tide å bytte igjen.
Nei, heller ikke i år mener jeg at du bør skifte ut ektefelle eller samboer, - men det kommer et nytt år.

Husk å bytte kalender!

For 18. år på rad har jeg laget kalender med mine finnmarksbilder, den alltid populære “Lysår i nord”. Bildene gjør den til en pryd på kjøkkenveggen, kontorveggen, hytteveggen, utedoen eller det du måtte ha av vegger.
Det er straks sesong for julegaver og kalenderen er en utmerket en gave til noen du vil gi en oppmerksomhet, og vise at du bryr deg om. Da gir du noe som gleder hver dag, hele året.

Hvordan skal du holde orden på dagene i det nye året? Moderne elektronikk? Nei, nei, ved å kjøpe en flott kalender selvsagt.

Send meg en melding eller mail for å bestille.

Ta gjerne en titt på mine web-sider www.riesto.no for mer informasjon. Det er også mulig å bestille via mine web-sider: http://www.riesto.no/produkter
Kalenderen er også lagt ut på de vanlige utsalgsstedene.




Pris kr 175,-
Eventuell porto vil komme i tillegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar